divendres, 15 d’octubre del 2010

Ja som 2 !!

Siii jo també estic super feliç!!! i com per a no estar-ho!! =)

La veritat és que estem prou motivats, entre que ja comencem a enterar-nos de les classes, que no parem ni un moment, que Borxeta ja està de camí a Venècia i jo vaig esta nit a les 5 del mati, que estem fent negocis per ací que de moment van bé i si podem guanyar alguns dinerets... pues ja de lujo!

Ademés... i com no!!! la meua super visita!! Que ha segut un xute d'energia, d'alegria, de felicitat, de tooot!!!! En realitat em feia falta ja estar en gent que m'apetix vore, tocar, abraçar, passar el dia passejant per la ciutat... =)  i damunt que a finals de mes ja tinc ací a Mon pare, Juani, Joanet i Claudia.. estic super contenta!!

La visita ha anat super bé, ens hem recorregut tots el carrers de la ciutat, hem anat al Schlosberg que la vista era super bonica, he sentit a Marc parlar en anglés per primera vegà, ens hem gelat de fred, ens hem fet unes mil fotos (que raro) i  hem tingut moltíssima sort perquè han eixit uns dies que vamos, ni en tot el mes que porte ací ha fet tan bon temps!! (de sol dic, perquè de fred...flipes!!) Perquè no és el mateix vore la ciutat plovent que en solet.

I després el pernilet i tot lo que m'ha portat Lola...!! mmm... que ganes tenia de menjar pernil!! Marc diguent-me que si sopavem una hamburguesa i jo:
-Però tu flipes?????? tenint pernil ací com vaig a menjar-me una hamburguesa!! jajaja... axina que vam menjar pernil hasta que vam rebentar!
Hem fet un montó de coses estos dies, sempre arribavem els 2 a casa super rebentats! Ah! també hem provat la coca cola de cireres i de vainilla! xD
Enserio estos dies han segut lo màxim!
Eixir de festa soles hem ixit un dia, perquè quan arribava la nit estavem fets pols..però enserio eh! que jo tanta por que tenia de tornar de l'Erasmus feta una cerda i crec que vaig a pedre kg i tot! aci camine tots els dies unes 2 hores!!  Total, que en compte d'anar de festa anàvem a la Common room de la meua residència, perquè també volia que Marc vegera l'ambient erasmus, la mentalitat de la gent, totes les coses interessantisimes que es parlen, i per supost que es donara conter de que té que posar-se les piles en l'anglés... perquè ací o parles en anglés en la common room o directament no parles! jeje. Bueno i jo crec que li va agradar molt, admés és que les conversacions que es tenen ahí no es poden tindre en un altre lloc, sino disme tu en Espanya, aon juntes tu, a un Finlandés, un Koreà, una catalana, un mexicà, un francés....etc... i comences a parlar de mil coses i veus la mentalitat de cadascú, les diferències entre els països, i t'ensenyes mil coses que d'un altra manera crec que mai podries arribar a saber, és que no sé com explicar-ho però és super curiós. Eixe dia ens vam enterar els 2, des de les festes típiques de cada país, el ratoncito Pérez en cada país, com es dia i que feia, hasta ms vam enterar que els koreans tenen 3 edats diferents!! El que vam conèixer tenia 23, 24,i 25 anys!! era una cosa super rara, que si el calendari lunar, el solar, i que ells conten que tenen 9 mesos de vida ja abans de nàixer... No sé, mil coses interessantissimes! =)
Per cert! estic començant a distinguir entre els xinos, japonesos i koreans!! (pensava que mai anava a poder-los distingir) Fins i tot entre els de korea del nord i korea del sud! És que no tenen res a vore! I la meua conclusió és que: Els Koreans molen! jajaja i no són tan tancats com els xinos o els japonesos!

En resum esta semana ha segut increible! M'estic ensenyant unes coses ací que crec que ni en 5 anys en Espanya m'havera pogut ensenyar lo que m'estic ensenyant aci en un mes!

RECOMANACIÓ A TOT EL MÓN: SI TENIU L'OPORTUNITAT ANEU D'ERASMUS!!!

I ja no per la festa, que se suposa que és lo típic que tot el món diu, perquè la veritat és que jo no estic ixint massa, és per tot, ací en les classes t'ensenyes de veritat (un altre dia ja parlaré concretament de les classes i l'educació ací, encara que Borja ja ha adelantat alguna cosa), ademés ja no és sols l'aprenentatge en les aules, ací aprens barbaritats de coses, m'encanta debatir sobre temes que de vegades ahi en Espanya no es poden parlar en la gent, veus mentalitats diferents, postures, ideals, mil coses que et fan empatizar més en la gent, debatir ... i és al·lucinant la veritat. A més ací viatges un montó, veus països diferents, convius amb cultures distintes, proves menjar típic de païssos diferents, t'ensenyes cultura general i saps el que passa en tot el món i no perquè ho lliges o ho veus a les notícies, perquè ho vius de primera mà o gent del mateix país et conta mil coses que són interessantíssimes. A més, l'erasmus és una manera de créixer com a persona, maurar,  traure't tu les castanyes del foc, perquè ací ja no està el papá ni la mamá que van a fer-te tal papeleo, a parlar en nosekí, que si estàs malaltet el preparen medicines,  a averiguarteu tot, si passes una mala nit o estàs en el llit malalt no tens a ningú  que el done "mimitos i cariñitos" que dic jo... etc.  Ací eres tú, estàs amb molta gent, però al mateix moment estàs sol. I si no ho fas tu, ningú ho va a fer per tu, perquè ja té cadascú prou amb lo seu.
Lo que sempre estic diguent-li a Maria i a Marc és: tot el que vos hagen contat de l'erasmus és tot això però multiplicat x 100!! en tots els aspectes!

En definitiva, açò no és algo que es puga contar, és una cosa que s'ha de viure! i tot el món que tinga l'oportunitat que l'aprofite per què esta és una d'eixes coses que sols passa una vegada en la vida! I de segur que no s'arrepentireu! =)
















5 comentaris:

A la/es 15 d’octubre del 2010, a les 22:07 , Anonymous Anònim ha dit...

Pues si, la veritat esq ha segut un molt bon viatge, en moltes caminates, moltes coses per a vore, molt de FRET! jaja q no estava jo preparat encara per a ixes temperatures..algun que altre susto a hores nocturnes (entre les 11 i les 11:30 de la ultima nit xD), xo una gran experiència!
la veritat esq m'arrepentisc de no haver-men anat però ara ja...soles desijar-te que el disfrutes tu pels doos!
Be, así esta el primer comentari de l'erasmus en el blog xD! jaja vorem si hi han mes...ajaj que sii =)

Marc

 
A la/es 17 d’octubre del 2010, a les 17:29 , Anonymous Anònim ha dit...

Simplement em plena de felicitat llegir tot el que estas vivint i tu ja saps que si tu eres feliç jo encara ho soc mes .
Un bes molt fort i una abraçada .
Papa

 
A la/es 18 d’octubre del 2010, a les 22:33 , Anonymous Anònim ha dit...

Lauraa acabes dixir ncanal9 n la cola del concert dalejandro Sanz!!! i marc mlt al seu pesar tmb ix jeje. Buscal a vore si n internet el veus qes gracios l vstre tros,es diu societat anonima.Seguiu tan happys x austriaaa!!besets xals dos!Cuideuseee!!!amp

 
A la/es 18 d’octubre del 2010, a les 22:42 , Blogger Laura Boscà ha dit...

jajaja... mare meua.. a saber lo que ha ixit! tinc ganes de vore el video! a vore si demà el pugen!
però segur que em muic de la vergonya! jajaja
que risa... sobretot tinc ganes de vore a Marc, perquè no parava d'apartar la camara! jajaja

 
A la/es 19 d’octubre del 2010, a les 11:46 , Anonymous Anònim ha dit...

lauriii!!! ajjaja ja veig que estás en tu salsa!! ajjajajaja q wai! el veig molt contenta i malegre moltisim!!
q wai lo de la cocacola! en irlanda tmb estava la de vainilla!!! jjajajjajaja q recuerdos!
i malegre de voret tan contenta en marc! ah! per cert! disli que he vist les vostres fotos y q vote a favor de marc en barba! jajajajja

lidia borrell

un beset molt gran!!!!
estic desijant anar a voret!

 

Publica un comentari a l'entrada

Subscriure's a Comentaris del missatge [Atom]

<< Inici