dimarts, 14 de setembre del 2010

Dia "en plan guiri"

Hi everybody! =)
Al final ahir... van aparèixer en plan sorpresa Borja i Johanssen en la meua resi... i gràcies a Déu... em van arreglar lo de la nevera...!! (que en realitat no hi havia res que arreglar, era conectar-la i au..) però bueno..s'agraïx, perquè si per mi fora..segurament encara estaria deconectà! El pròxim repte és saber com funciona la tostaora! jajajaa ( si, jo vaig poquet a poquet)xD

Bueno, i jo que pensava que en esta resi no hi havia ningú, i este mati quan he ixit per a anar-me'n al curs d'alemà, he vist com a 15 persones en la entrà! i evidentment m'acoplat en tots... La veritat és que la gent para prou bé. M'estaven diguent que estaven organitzant com una festa o un sopar o no sé qué... que cadascú fa un menjar tipic del seu país i ciutat i després ens reunim tots i fem una festa per a coneixer-nos i tal... (Per cert, no pense cuinar res... xD no per res, simplement perquè no vull que s'emporten una mala impresió del menjar espanyol o italià).
Després he arribat tart a la classe d'alemà... ( que raro), m'he tingut que sentar al final de tot... i... en una miqueta de sort vea la pissarra. Damunt m'ha tocat llegir un text en alemà... i jo; emm... si... espera't. Total que res, els meus esforços no han servit de res i m'han fet llegit-lo... no sé si havoré encertat alguna paraula pronunciant.. però bueno, per lo menos ho he intentat! Ah per cert! demà tinc examen d'alemà... He estat mirantmeu un poquet esta vesprà... però crec que no n'hi ha res a fer! de totes maneres antes de gitar-me em pegaré una miraeta.

Ah! i com no! el famós Johanssen m'ha deixat una bici per a que puga gastar-la per aci i no em gaste diners en una nova! ... Tot ideal.. la única pega és que... LA BICI NO TE FRENOS!!!! i... s'imagineu a mi en una bici sense frenos!!!???? Bueno... pues no fa falta que s'imagineu res, perquè ja ha passat! si... ja m'he pegat un òstia en la bici! no passa res, si era algo que ja es venia vindre... estava esperat-ho. Total que m'he enganxat en els rails del tramvia i allà hem anat la bici i jo! Es que... és molt complicat... perquè tens que anar per la carretera, i damunt estan passant cotxes i tramvies tot el rato més les vies dels tramvies... que si t'anganxes ahi... ostia segura!
Que per cert, el tramvia super car! 2€ el viatget !! però bueno.. de moment vaig a base de "simpa" em vaig comprar 1 ticket el primer dia... no el vaig tikar, i el tink en la cartera i si em diuen algo pues ensenyaré això o em faré "la erasmus" en plan... "no, no yo no entiendo nada".  Que sino, a 2€ el viatget m'arruinaré!! però bueno estic pensant de comprar-me un bono d'eixos per a un semestre que vak uns 120€ crec... ja vorem! xD

El dia hui ha ixit super bò! per a anar en manega curta i tot! =)
He fet dia "en plan guiri", me n'he anat assoles al centro, després he estat més de mitja hora caminant buscant una tenda per a comprar-me el secaor, tovalles i tal, i he pegat una miraeta x ahi... això si! tot el rato en el mapa que tinc que això medirà casi 1 metro!! puf 

I quan he arribat a la resi.. lo millor! jo pensant en plan: buaa que dutxeta vaig a pegar-me en les meues tovalles noves!! i... si... Juani, com dies tu, kuan he ixit de la dutxa he tirat a secar-me i... HORROR!! m'he quedat plena de boletes rogesss!!!! =(  i ahi estava jo secant-me en el secaor (que jo crec que secar, no és que secara molt, però en 9€ que m'ha costat tampoc puc demanar molt)... Total que les boletes eixes no n'hi havia manera de llevarles!! axina que m'he tingut que tornar a dutxar i secar-me mitat en el secaor, i mitat en els llançols.. ( si, els llançols... " a falta de pan, buenas són tortas") Demà ja llavaré les tovalles... Que que fort!! 1'6€ cada volta que vull posar la llavadora... tela marinera...!!

I xiquetessss!!! ja tinc els posters penjats!! =) axina m'ambienten l'habitació!! perquè.. com ja sabeu.. si l'habitació no tinguera fotos no pareixeria la meua  =)

Gute Nacht
 
Laura

5 comentaris:

A la/es 15 de setembre del 2010, a les 2:48 , Anonymous PEPA ha dit...

TIA LAURA ERES UN CAS... HE LLEGIT UN PARELL DE DIES I MEU CREC TOT EH??? PER CERT EM DONES UNA ENVEJA... PASEU-HO SUPER BE I NO ABANDONEU EL BLOG!!! Q VINGUENT DE TU I DE BORJA NO SE JO LO Q DURARÀ AÇÓ!!

 
A la/es 15 de setembre del 2010, a les 10:02 , Anonymous JUANI PAROD ha dit...

Ahiiiiiiiiiii!!! ja sabía que tot aço tenia que passar,ara, es molt divertit anar a la teua bola i si caus pues be, si estas plena pelusa pues també problemas cero!!! com diu la meua amiga Malagueña.

Ara una de les coses que no tens que permetre es les CLAUS per la mort de deu que no podem anar a portar-te unes copies jejeje.......

Carinyet así tot bé encara que com saps la meua vida es prou moguda fins i tot al papi li han penjat en internet que ven el mercedes i es pasen tot el dia tocant a la clinica per a comprar-lo si lo que no ens passe a nosaltres!!!!! Que Glamour tením no més falta eixir en "SALVAME"..

Estic super contenta que la experiencia siga de moment positiva els teus germans estan ja en el nou curs el Joan está un poquet trist dons Tristan s´enanat el Inglés i com bé saps era un dels seus millors amics mira la crisis dels collons!!!

Carinyet demà ja xarrem. Molts bessetsssssss a Borja.

 
A la/es 15 de setembre del 2010, a les 11:28 , Anonymous JUANI PARDO ha dit...

Un moment!!!!
Estic pensant jo que no anirás a posar les toalles ROJES junt l´altra roba llançols i demés???
Ni pensar-ho Laura que vas a fer un desastre de por axina que llava-les a má o tindrás que fer dos llavadores de blanc i color ahiiii mare que anirás tota de rosa interiorment i alguna que altra taqueta mes fucsieta en les samarretes jejej dewwwwwww....

 
A la/es 15 de setembre del 2010, a les 19:43 , Anonymous maria pastor ha dit...

jajajajajajaja! menos mal ke tens a juani laura....perque ja el vec en tots els calcetins i totes les braques rosa i fucsia!!!!
aaaah i per cert ke el color dels posters ke ni pintao el verdet pistacho li keda de muerte a la cuineta!!
ves espaet en la bici no siga cosa ke acabes en un braç trencat o algo per l´estil eeeeh jajajaj!
bueno vaig a arreglarme el empastre de ungles ke me les acabe de pintar i me pintat casi hasta...!
un beset ben gran!!!!
muaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!

 
A la/es 17 de setembre del 2010, a les 12:09 , Anonymous JUANI PARDO ha dit...

Avuí estem a 17 i ja no sabem res de vosaltres que??
ja vos a pasat la neura del bolg.???
Pepa no estaba enganyada que no durarieu ni una rosà !!!
Bé así hi han novetats televisives com las " chicas de oro " está molt bé!! i el " marco" un plan tipo gran hermano pero en 20 m.cuadrats tenen que conviure dos persones mare i filla, parelles etc...acabaran agarran-se tots del monyo jojojo...
Esta cambiant el temps i escomensem a tindre les primeres arrujades.
Be guapets de cara ja tinc previst portar-vos a finals d´octubre la pata de pernil y dos peses de formatge del bò muuu!! que bò, si voleu qualsevol cosa més, com oli,tampax,gels,champú,condonsssssss jojo meu fer saber o.k???
Laureta a vore si xarrem per el skype!!!
El papi está en Sevilla i jo tinc casa plena en les petufes de les meus nebodes dons Montse té boda,axina que estaré tot el cap de semana en la barraca!! ale, ja estás al dia, bueno de festes del poble no preguntes pues sabs que no es lo meu!!!avuí crec que son el dia de les disfreses.
Ahhh!!! air inaguraren el chino de la carretera i la cua era increible unes 100 persones esperant-se a que s´obrira .MOLT FORT.Ja et conte més cosetes.
Com va el Alemà??
El temps??
Noves amistats, jemjem...???etc...
T´estime. Juani.

 

Publica un comentari a l'entrada

Subscriure's a Comentaris del missatge [Atom]

<< Inici