dimecres, 22 de setembre del 2010

Sense temps per a res!

Holaaa a tots!!
Últimament no tinc temps per a res! entre que passe poc de temps en la resi i ara estem liats que si setmana de benvinguda, fer la matricula, buscar horaris, mirar si ens convaliden asignatures, el examen d'alemà...etc...etc...

Bueno, estes són algunes de les últimes novetats:

- Festa en la resi d'intercanvi cultural! que m'ho vaig passar SUPER BÉ! i vaig menjar com una cerda! jajaja..  Cadascú tenia que fer un plat típic del seu país.. i vamos.. ahi n'hi havia de tot, que si de Serbia, Finlandia, Korea, Italia, Portugal, Cuba, Mèxic.... xD (Els espanyols vam fer casi tots tortilla de creïlles i pa amb tumacaaa!!) jajaja.. Ah! i tmb va hi haure un intento de paella! =)
Bua,estic super contenta! la gent de la resi és super bé! i damunt axina vaig practicant altres idiomes! xD

- Fesstes en Graz! El diumenge vam anar els espanyols al centre que ara es celebra com la benvinguda de la tardor i fan festes, musica típica austriaca, menjar típic per tots els carrers, paraetes de tot... i TOT el món va vestit de tirolés / tirolesa! que és el tratge típic d'aci! que val uns 700... 800€ depén!
Va estar super bé, n'hi havia un ambient... =)  
Ah!! i aci n'hi ha un puesto de castanyes en cada cantó!! fa una olor a castanyes per tots els costats!! jajaja

- Estic agobiaíssima en l'examen del divendres d'alemà!! puf... I que conste que ahir van anar tots de festa i jo em vaig quedar en plan marginà en casa estudiant alemà!!! =(

- Hui fan una tequila party aci en la resi!! Encara que no sé si aniré o que.. pk.. el alemà el porte... fatal no, lo següent!

- Estem planejant anar a Münich al Oktober Fest la setmana que ve.

- Borxeta  i jo ja hem començat a cuidar al xiquet!! És una monà! i la veritat és que m'ho passe super bé juant en ell! jajjaa

- Hui he anat a la farmàcia a comprar-me pastilles x al monyo!! siii!!! m'estic quedant calva!! no sé que passa que em cau el monyo a grapats!!!!

- Ací el multen per tot!!!!!!  Si no recicles tot, el multen, si passes el semàforo en roig o per algun puesto que no hi hasga semàforo multa de 50€ i la tens que pagar en el moment! Si el pillen en el tramvia sense comprar el bitllet: 60€, si el sona l'alarma de incendis has de pagar 550€!! ( i si, ja n'hi ha gent que li ha sonat i ha tingut que pagar) jo crec que no vaig a cuinar soles xa k no em sone!! jajaja, si el deixes les claus dins de la resi: 77€, si el pillen en la bici i has begut: 800€!!!
vamos... que anem a intentar ser lo més legals possibles que no és plan d'arruinar-nos ja!!! puf

Buenooo... i ara... per a variar.. m'envaig a estudiar alemà!

1 beset a tots!!

Laura Boscà.

5 comentaris:

A la/es 22 de setembre del 2010, a les 20:22 , Anonymous Luismi ha dit...

Ja era hora !!! veig q sí, estas ocupadisima...millor no te dic que dema ixirem de festa =) jajaja
i lo de les multes jo crec que es perque estos austriacs coneixen a borxeta i volen recaudar diners !!

besoss

 
A la/es 22 de setembre del 2010, a les 20:25 , Blogger Laura Boscà ha dit...

JAJAJAJAJA!! pues no m'estranyaria que fora x això!!! jajaa.. ntonces demà festa!!?? en plan soparet de classe o que??? Jo hui tinc una tequila party! xo al pas k vaig! segur k no vaig!! :(
jajaja

 
A la/es 22 de setembre del 2010, a les 20:35 , Anonymous Luismi ha dit...

Sabem que ixirem de festa, pero no en quin plan...xD
ja te etiquetarem en les fotos jajaja

luismi

 
A la/es 23 de setembre del 2010, a les 12:54 , Anonymous JUANI ha dit...

Laureta la primera foto es genial. No serà fotoshop eixe que fas tu o son dos tirolosos igualets.
Qué ganes tinc de menjar castanyes espere que no siguen eixes que paren saladetes per fora.
L´altre dia vaig agafar un mal de panxa de por en vaig comprar envasades ja peladetes i tot i casi rebente i axò que no están ni la mitad de bones i la olorete es lo millor!!!
Dew guapa ja xarrem a la nit en el skype.o.k??

 
A la/es 23 de setembre del 2010, a les 21:17 , Anonymous Anònim ha dit...

jajajajaja noo! no és photoshop!!! són de devres!! jajaja.. i no em vaig donar conter dk eren gemelos hasta que vaig vore la foto en casa!! jajaja

Laura

 

Publica un comentari a l'entrada

Subscriure's a Comentaris del missatge [Atom]

<< Inici