dilluns, 13 de setembre del 2010

Començant a instal·lar-me en la resi! =)

Hola a tots!!
Com vam dir ahir, hui ens hem presentat a les 8:30 del mati en l'oficina per a apuntar-nos al curs d'alemà.... i bueno.. hem pagat els 150€ del curset, i hem anat a la classe d'alemà, que per cert ja porten una setmana en el curset... i vamos.. que he entrat i suposadament la mestra m'ha preguntat que com em dien en alemà... (i evidentment no  ho he entés..) i després deixa pregunta ja.. supose que s'havorà fet una idea del meu nivell d'alemà! xD
Al principi era en plan: vale on m'he clavat???? però bueno.. poquet a poquet he anat pillant algo... (lala)
La veritat és que n'hi ha que treballar prou en casa per a posar-se al dia de la resta de grup, pk demà ja anaven a fer un examen, i per mi i per Borja l'han aplaçat... jajaja... Ens hem comprat un llibre en alemà que ha manat la mestra (més diners...) i no sé.. ha estat prou bé, la gent un poquet sosa..(jejeje) xo bueno.. supose que com vaja avançant açò aniran agarrant confiança.
Ah! i ens ha tocat per uns exercicis per parelles i m'ha tocat en un xic de serbia... que el pobre... mare meua quina dinà tenia en mi! teniem que fer un diàleg com si forem un venedor d'una botiga i un client i teniem que preguntar els preus i tal... clar... i jo no tinc ni idea de dir els numeros en alemà... axina que el pobre xic s'ha tingut k passar el rato ensenyantme els numeros i no hem pogut fer l'exercici!

Ah! i n'hi ha que dir que Johannes (el companyer de pis de Borja) és lo màxim!! hui m'ha vist descalsa per casa i enseguida m'ha donat unes pantufles, després estava jo en l'habitació i he estornudat i ha vingut corrents en pastilles preguntantme que si estava costipà i que em prenera una pastilla! xD ahh!! i m'ha fet un super gran favor que és arreplegar les claus de la resi, pk jo estava en el curs d'alemà i no puc anar en l'horari que obri l'oficina! I després borxeta i ell m'han acompanyat hasta la resi en les maletes i tot (ke no són poquetes)xD
Bueno i ara ja estic mitja instalà en la resi...!! He anat a un spar que està prop a comprar 4 cosetes que em feien falta... entre altres...xampú... i... TELA MARINERA!!! 6€ un xampú!!! flipaaa!!!  i damunt el tamany és més menut que en Espanya..!! =(   Ah.. i lo millor ha sigut quan he tirat a pagar, k primer no m'acceptava ninguna targeta.. i quan per fi les ha acceptat.... estás que n'hi havien bolses!! jo només que fea que preguntar que aon estaven les bolses, que si n'hi havia que pagar-les o algo... xo res! vamos.. que m'havereu tingut que vore a mi posantme tota la compra dins del bolso (en plan com si acabara de furtar en el supermerkat) i lo k no em cabia agarrant-ho en les mans..(que si la llet, el xampú, el sucre...) vamos... un desatre...!! 

I per fi he arribat a la resi!! que per cert l'habitació M¡ENCANTA!! el problema és que és tot nou... i... la veritat és que els electrodomèstics i jo mai hem sigut bons amics... i... no sé si algu s'ha llegit alguna volta les instruccions d'una nevera, cafetera, tostaora...etc... xo jo no... i evidentment... si la meua primera volta té que ser en alemà...pues.. com a que no és molt tentador.. puf... aci tink la nevera tota en plastics.. que ni està conectà ni res... i... clar tinc la llet, el formatge i tot lo que he comprat fora hasta que conseguixca saber com va! jajaja (si, sóc axina de inútil)
Ah! la vista és super xula! =) i....... TINC UN ESPILL SUPER GRAN!!! (la gent que em conega sabrà la cara de felicitat que me s'ha posat quan l'he vist) jajaja....  Bua, lo que tinc que anar a comprar algunes coses com; perxes, tovalles, secador, xinxetes, pantufles..............etccc.... Demà si o sí aniré al centro.. pk vamos.. no és plan que en este fred em dutxe i el monyo tot banyat... i sense tovalles!! (menos mal k ahir m vaig dutxar en casa borxeta), xo vamos que alli tampoc tenien secaor...  ideal xa agarrar un bon costipat!


Ahhhh!! i xiquetes! els posters que em vau fer els tinc aciii!!! un poquet doblaets.. xo han arribat "sanos i salvos" quan compre xinxetes els penjaré! que tinc aci un suro enormeee!! =)
Bueno, penjaré algunes fotos de l'habitació xa que li pegueu una miraeta! tinc telefono, tele, internet, wc, cuina, flexo........etc...etc... vamos que no em puc queixar!
De moment aci en la resi no n'hi ha ni Cristo! tampoc és que haja ixit molt... pk he stat lià traguent-ho tot de la maleta.. xo vamos... que jo ja he posat un "Laura Boscà" ben gran en un post-it fucsia en la meua bustia! xD  i qui vullga que em busque! jajaja
Bueno... jo crec que ja ho tinc bé xa hui! no?? jajaja... alee ara a repassar un poc d'alemà!
I mamá... si al final tenies raó i tot en que em faran falta les bolses ací.... a la pròxima que vaja al spar crec k m'emportaré algunes del corteingles.. pk... lo de agarrar tot el menjar en les mans... com a que no és factible!

1 beset a totsssss!!!

Laura


Etiquetes de comentaris:

11 comentaris:

A la/es 13 de setembre del 2010, a les 18:21 , Blogger Unknown ha dit...

Aiii Les mares al final sempre tenen rao, pero es mol façil dir que no a tot el que diuen les mares. Agafa la bossa esportiva per anar al super. O en el Ikea o de segona ma comprat un carro.

Merche

 
A la/es 13 de setembre del 2010, a les 22:03 , Anonymous JUANI PARDO ha dit...

Mare meua que cutre eres mira que no agafar bosses d´eixes dels chinesos que son super menudes però es fan grans . Ja el portare en Octubre en la fragoneta cosetes ves fent la llista jajaja.........

 
A la/es 13 de setembre del 2010, a les 22:16 , Anonymous Papa ha dit...

Hola carinyo , m´alegra vore que has tingut un bon començament i espere que seguixca igual o molt mes millor , de segur que vas a dependre i sobre tot a viure un acumul inmens de experiencies , no em cansare de dirte que no vullc que patixques de res , sapies que sempre estic al teu costat .
Encara que em costa molt posarme a escriure , jo no deixarè de visitar este mig que la tecnologia ens dona per saber de tu cada dia .
Sigues molt feliç .
Un bes molt fort.
Papa

 
A la/es 13 de setembre del 2010, a les 22:47 , Blogger Unknown ha dit...

Laura!! Lo millor la nevereta eh??jajaja

Bueno, encara q ja estas instalada, espere q n ote tanques, pq de primeres ja te estas perdent la primera tortilla de borxeta en graz...

Esta super xula la teva habitació i espere q els teus companys de residencia tb!! :)

Demà ens vem (i me deixes els deures!!jaja) unbes!!

 
A la/es 14 de setembre del 2010, a les 3:45 , Anonymous Anònim ha dit...

Brocheta!! suerte con el blog, me gusta mucho la idea, te seguiré de cerca, y asi practico un pooc mi valenciano.
Cuidate mucho y pasalo bien!! ahora te toca a ti
un beso muy fuerte.
covi

 
A la/es 14 de setembre del 2010, a les 8:12 , Anonymous JUANI PARDO ha dit...

Xurrrryyyyy millor comprat un barnus perque torca millor i cuan estiga sec el servix de bati jiji, les toalles les tindras que llavar primer perque no crec que el sequen molt si no que el deixara el cos ple de pelusa jajaj,,,,,,,,,,mare que ve estic así com diu E.T.E ."mi casa..",
Bon dia m´envaig al currrrrrrrooo yuju!!!mua..

 
A la/es 14 de setembre del 2010, a les 13:13 , Anonymous maria pastor ha dit...

lauraaaaaaa m´encanta l´habitació, pero tindrem ke arrimar uns cuants trastos pa cuan anem a kedarmos no?? jajajajajaj!
bueno no problem...ke esta molt mona!!
bueno hui mo n´anem de paella a la bombonera....a vorem ke tal ix la cosa jejejjeejeje...aixina ke hui no krek ke puga conectarme al skype!
me´n vaig a la shower!!!!!
ciao pescaoooooooooooooo!!!
have a nice day!

 
A la/es 14 de setembre del 2010, a les 13:17 , Anonymous Anònim ha dit...

Laura la habitació esta super xuliiii!disfrutala! jeje ja aniras acostumbrante poquet a poquet!
I borxilin, el piso mola molt!!!! en tu ja he parlat jeje un besito als dos austriacos! mua!
cris!

 
A la/es 14 de setembre del 2010, a les 18:37 , Anonymous Les Bones!!! ha dit...

Hola Lauri estem en la cotxera!!!
jejeje un besiito molt gran!! :D
PD: m'encanta la teua cuineta i l'habitació!!!

Ihre Freunde!xD
Küssen
Wir lieben dich!! :P

 
A la/es 21 de setembre del 2010, a les 12:58 , Anonymous Anònim ha dit...

jajajajaj q gracia lo del espill!!! sempre mirant q tingueres un espill gran el l'habitació! i queixante en irlanda!! ajjajaja
la habitacio esta super be!! jo ja em veix alli dormint! ejjeje
un beset molt gran!

lidia borrell

 
A la/es 21 de setembre del 2010, a les 20:21 , Anonymous Anònim ha dit...

jajajaja si!! tu ja saps que.. ja pots ser l'habitació una merda... que mentres tinga un espill!! bona és! jajaja

Laura

 

Publica un comentari a l'entrada

Subscriure's a Comentaris del missatge [Atom]

<< Inici