divendres, 17 de setembre del 2010

Acaba el bon temps i comencen les plutges!

Després de 2 dies sense actualitzar m'he decidit a fer.ho hui! A més, tenim moltes novetats!!!

Ja hem començat a sociabilitzar-nos en la resta d'espanyols i d'erasmus!
El dimecres vam fer una BBQ i ens va ixir un dia super bò!! Vam estar tot el dia de xarreta en una mescla de idiomes.. que si valencià per una part, castellà, anglés, alemany... un jaleo de por! jajaja... Però en realitat m'agrà eixa mescla de llengües, accents, etc. M'encanta parlar en valencià en la gent de Catalunya i de Mallorca i escoltar els diferents accents que tenim, i les paraules i expressions que utilitzem de manera diferent. =)
Ací n'hi ha gent de totes les maneres, amb moltes vivències, experiències, i sobretot moltes coses que contar! M'encanta enriquir-me de la gent que m'envolta!
Ah! per cert! com no, el famós Johannes va fer un postre... que estava de bò!!!
Al principi pensava que no m'agradaria, però quan el vaig probar... flipes!!!
Eren plàtanos i els obria i dins posava xocolate, després els posava en la barbacoa, els deixava un ratet... i mare meua... que bò!!!
Després de la BBQ vam anar a una "PEE PARTY" (que per cert, la festa començava a les 9 de la nit). I va estar super bé, va ser la meua primera "Erasmus Party" i mai havia anat a una Pee Party! que consisteix en que vas a una disco, pagues 10€ per entrar i tens barra lliure tota la nit... a no ser que... alguna persona vaja a pixar! (Si, un poc raro.. però va ser graciós). Tanquen els wc, i les portes de la discoteca xa que no pugues anarte'n fora a pixar. I quan algú està ja a punt de rebentar, demana que li obriguen el wc xa pixar, i en eixe moment s'acaba la barra lliure! xD
Ademés.. posaven cada temazo! jajaa.. era musica super diferent, igual el posaven oasis, que el waka waka, rock que titanic!! ( si, titanic) jajaja.

Més coses, hui me'n tenia que anar a Eslovènia en Borja... però al final em quede aci en Graz, que el dilluns tinc un examen d'alemany i tinc que posar-me al dia ( si, un atre examen!! puf) Admés tenim una festeta aci en la resi que ja vos contaré!
Ah! i com no, dir que Borxeta i jo ja hem trobat curro!!! :D 
si...si...!! anem a treballar de babysiter!! cuidant a un xiquet que li diuen Benji! és super mono! el tipic xiquet rubiet ahi super boniquet! i te 3 anyets! I bueno.. axina ens guanyem alguns dinerets que no va mal!

Ara són festes aci en Graz, esta nit (qui diu nit, diu les 7 de la vesprà) fan concerts, desfiles de modelos i mil coses més! encara que.. en este temps..dóna ganes de quedar-se en casa tapaeta en una manteta i mirant una peli. Però bueno, com tots els canal són en alemà he descartat eixa opció i alomillor més tart aniré a pegar una volteta!

Laura

4 comentaris:

A la/es 17 de setembre del 2010, a les 14:50 , Blogger ..Carles.. ha dit...

Hola Laura!!! Ara tú també amb bloc?? Si neceessites ajuda o algo no dubtes en dirmeu ;)
Ai, en un moment he llegit els posts que porteu escrits... QUE ENVEJAA!! Jo també vuic anar d´erasmus!
Y mes si es en una ciutat tan xula com eixa!
Avore si algun día hi ha sort jajaja
Guapa, passa-ho molt be i aprofita l´experiència al màxim 8que sé que ho farás)
aixo si, ESTUDIA EH, que estas allí per a això xD

Un abraç!!

 
A la/es 17 de setembre del 2010, a les 19:05 , Blogger Unknown ha dit...

Lauraaaa! ja estic a Ljubljana, Slovenia! Estem esperant en el hostel a Johannes (aka Juan) per a comencar la party!!! Pinta super be ehh?? la del turist info es ha dit mil llocs de festa i tots amb una bonissima pinta!! ja te anire informat que tinc wifi i pcs al hostel! (encara q dema canviem pq no hi lloc! :(

 
A la/es 21 de setembre del 2010, a les 13:09 , Anonymous Anònim ha dit...

q wai laurii! veig q teu estas pasant super be!!! q fort lo de la pee party!! ajjajajaja
i q wai lo del treball! per lo q veig alli borja tmb fa de contacte i conseguix moltes coses!! podries pujar una foto del xiquet! i a vore q fem... q no el veig jo a tu cuidant un xiquet! i menos si parla alema! ajjajaj
per cert! molt xulo el blog!

cuidat molt!
muaaaa

lidia

 
A la/es 21 de setembre del 2010, a les 20:22 , Anonymous Anònim ha dit...

Siiii !!! ja pujaré fotos en el xiket!! és supeeer monooo!! jajaja...
(Ja, jo tampoc em vea cuidant a ningun xiket..)xD
xo no saps lo bé que m'ho passe!! jajaa
Ah! i lo wai és que li tenim que parlar en español!! jajaja

1 bseeet!

Laura

 

Publica un comentari a l'entrada

Subscriure's a Comentaris del missatge [Atom]

<< Inici