dilluns, 25 d’octubre del 2010

Açò no és "Otoño en Nueva York" però vos assegure que no té res que envejar

És la 1 del mati i estic ací escrivint perquè ja no trobe temps per a fer-ho!

Què puc contar de nou???
-Que la setmana passada vaig estar en Venècia, ja havia estat de viatge a Venència fa uns anys amb l'institut... però bé... repetim!! va estar prou bé la veritat i  vaig anar en la gent de la resi.

I... no sé si Borja o jo haviem parlat de les Duck parties... però... este divendres va ser la primera Duck party!, concretament 80ies duck party!! i la veritat és que podem dir que va ser un èxit! No t'ho passes igual de bé si organitzes tu la festa que si te'n vas de festa.. però bé, podria dir que va estar molt bé! Vaig fer de portera, camarera, dj...ect! jajaaj.. alli anave'm tots rulant i fent de tot.
Bueno, per a que es feu una idea el Duck team som; Borja, Johannes, Charly i jo! ...
A les 7 del mati ens gitàvem netejant i al sandemà vam quedar a les 4 per a continuar netejant i pintar les parets.... ( que axina estaven de guapetes) perque volem que ens tornen els 100 € del depòsit per a poder tornar a demanar la clau de la Party room  esta setmana.
Per cert en lo de la festa dels anys 80, vaig estar com mitja hora cardant-me el monyo i mitja més tirant-me laca... Sí, al sandemà casi em muic desenredrant-me el monyo!!!!
La veritat és que cada vegada estic més agust en esta ciutat. M'encanta!
I ara que estem en la tardor, la ciutat està preciosa! L'altre dia anava caminant pel carrer que estava pleníssim de fulles seques i el "crash crash crash" de les fulles em va recordar a quan teia 4 anys i anava a pàrvuls i sempre que venia la tardor anavem tota la classe en Ángela o Xelo (les mestres) a arreplegar fulles seques i després pintavem un arbre en la paret  i li posavem totes les fulles que arreplegavem. No sé perquè em va vindre això a la ment, però la veritat és que vaig estar uns 2 minuts caminant pel carrer en una cara de felicitat i riguent-me un montó jo assoles com si no estaguera bé! xD
Ja tinc ganes de que vinga tota la tropa a vore'm!! =)  i quan vinguen si ix bon temps vull portar-los a un parc que hi ha propet de la meua uni... que ara està super bonico!! i ja faré fotos i les pujaré... perquè... la veritat és que.. açò no és "Otoño en Nueva York" però vos assegure que no té res que envejar ni al Central Park ni a Nova York. =)   
Ai deveres, estic tan contenta d'haver triat esta ciutat per a anar d'Erasmus!! La gent és super atenta, qualsevol cosa que necessites enseguida t'ajuden en el que faça falta, el paisatge m'encanta, el simple fet d'alçar-me de bon mati i mirar per la meua finestra... és que vamos!! a més és una ciutat super dinàmica, sempre estan fent coses, esta setmana per exemple és el elevate festival, sobretot la situació geogràfica que en no res estàs en un altre país, hi han tantes raons per les que m'agrà esta ciutat!!
Vaig a començar a planejar alguns viatgets per a Novembre.. i a vore si algú s'apunta! entre els meus pròxims destins per a novembre estan: Praga, Croacia i Salzburgo, a vore si conseguix anar als 3 llocs! jajaa

Com a curiositat diré que ací TOT EL MÓN RECICLA! i és més... si no ho fas el multen!!! puf... i es veu que aci en la resi hi ha gent que no recicla i ja ens ha vingut un avís que a la pròxima que no reciclem cada persona haurà de pagar una barbaritat de diners per la multa! =(   i ademés esta multa es repetirà totes les setmanes fins que tot el món recicle! Axina que més val que la gent es pose les piles... perquè... més gasto no per favor!!!!!!!!
Ah i és diferent que en Espanya ( mira que jo recicle sempre i al principi tenia un lioo..... )
Hi han 7 tipos de contenedors:
-Fem orgànic --> que s'ha de tirar en el contenedor marró















Añadir leyenda

-Plàstic --> en el contenedor groc
-Paper --> contenedor roig
-Metall --> contenedor blau
-Vidre --> 2 contenedors ; el blanc per al vidre sense color, i l'altre per al vidre amb color
-El contenedor negre per a tot el que no vaja en ningun d'aquestos contenedors!

Axina està l'assunt ací! Ja vos diré si ens toca pagar a tots o la gent es posa a reciclar ací, que més els val!!
 

2 comentaris:

A la/es 25 d’octubre del 2010, a les 14:20 , Anonymous JUANI ha dit...

Mare meua!!!
Cada multa m´alsarien en alt anti recicladora que soc!!! no m´agrada gensssssssss!!!!!!!!!!!
Bé ja estem preparan-mos encara no eixim d´un viatget relampago ara altre anit veniem a casa a les 2:30 ben passades, ja penje fotos es molt bonico Granada la zona de les alpujarres, vam comprar Claudia i jo cosetes de menjar ben rebò per a portar-te. El papi i Joan casi rebenten pujant el Mulhacen pero tots cap a casa contents i desvanits axina que axò es el que importa ja escric un altre ratet que vaig a dinar i el papi está desesperat tokan el pito..

 
A la/es 25 d’octubre del 2010, a les 19:30 , Anonymous mari..aaaaaaaaaaa ha dit...

lauraaaaaaaaaaaaaaaaa!!! ke ganes tink d´anar....encara ke cuan mosatros anem supose ke farà un fred però bueo..jajajaja!
hui he anat a comprar- me unes botes i ke mes keres les vuic pa austira perke supose ke per les feches ke anirem estarà nevat no???...pero al final sempre acabe comprant- me lo de sempre, aixina ke acabaré en els peus xopats pa variar jajaja!

per cert aixo de la duck party molaaaaa jajajajaja!

 

Publica un comentari a l'entrada

Subscriure's a Comentaris del missatge [Atom]

<< Inici