dijous, 13 d’octubre del 2011

Bye bye Graduació.... :(

Sempre m'han fet moltíssima il·lusió les Graduacions...

Quan era xicoteta i mirava les típiques pel·licules americanes sempre em preguntava  si jo també tindria una graduació aixina.

Després quan tenia 9 anys vaig anar en mon pare a Londres, i justetament el dia que vam anar a la Universitat de Cambridge estàven tots els estudiants graduant-se i anaven tots super mudats, en el gorret eixe típic, i vam conèixer a uns espanyols que s'acabaven de graduar i em vaig fer una foto tota emocionà en ells. En aquell entonces pensava que en un futur possiblemet podria ser jo la que estaguera estudiant en Cambridge i graduar-me allí i anar tan guapa com anàven eixos estudiants.

Més tart vaig anar a Amèrica d'intercanvi i em vaig quedar al·lucinà de la barbaritat de graduacions que feen allí per a tot, no simplement per a la universitat. La meua americana Sam anàva guapíssima en un vestit llarg, en el monyo de peluqueria, en un ram de flors... vamos tot ideal de la muerte. I jo pensava: no passa res, quan vaja a la universitat i tinga que graduar-me jo també em compraré un vestit d'eixos llargs super xulos, aniré a la peluqueria, etc.
Este any passat no parava de vore totes les fotos que tots els que s'acabaven de graduar pujaven al tuenti i al facebook, de l'acte de la graduació, del soparet de després i per supost de la festa! I jo pensava: L'any que ve ja em toca a mi!!! :)

En Agost vaig anar en Juani al Corte Inglés a comprar-me el vestit per a la boda de la meua cosina Maria, i vam vore un trage blau llarg super xulo... i vaig dir: este per a la boda i per a la meua graduació, que mai he tingut un trage llarg i em fa moltíssima il·lusió!!!

Fa un mes em vaig enterar del dia exacte de la graduació... i vaig pensar; un dijous!!??? Tinc classe en el máster tots els dies de 9 a 15:00... i no me les puc deixar. Però no vaig pedre l'esperança, vaig intentar mirar combinacions de Ave a vore si sense faltar a classe podria anar a la graduació. I al final ja no era que tinguera ganes d'anar per posar-me el meu trage llarg, ni fer-me monyo de peluqueria ni res, era que tenía moltíssimes ganes d'estar en els meus amics de la uni, perquè este últim any no he pogut estar casi res en ells.. i em fea moltíssima il·lusió sentir com dien el nom de cadascú, pujar a arreplegar el títol, aplaudir, anar-nos-en després tots de soparet per a contar-nos les nostres penes  i alegries, i per a acabar montar-nos una bona festa tots junts, que ja fa temps que no ens juntem tots.

Fa una setmana vaig saber que teniem que estar allí a les 5, per tant, ja no hi havia manera que poguera arribar a temps, i de totes maneres tampoc podria quedar-me al sopar ni res... He estat tota la setmana dubtant si anàva o que. Fins i tot vaig fer un cd de fotos d'aquestos 3 anys i el vaig enviar per correu per a que posaren algunes d'eixes fotos en el video de la graduació. Però finalment, no puc permitir-me pedre ninguna classe del máster. Aixina que encara que em dóne molta rabia, encara que estiga ací morint-me d'enveja de saber que a estes hores estaràn tots els meus amics super mudats, super guapos, tots junts i despedint estos 3 anys de carrera junts, encara que en estos moments m'estiguen caiguent 4 llagrimetes de pensar que després de tot jo no podré anar a la meua graduació, lo primer és lo primer. I  si alguna cosa ens hem ensenyat en estos 3 anys de carrera... és el concepte de "cost d'oportunitat", i este és el meu cost d'opotunitat, renunciar a la meua graduació.

Espere que s'ho passeu molt bé... i que s'enrecordeu un poquet de mi... :(










El meu grup Q  (L)

5 comentaris:

A la/es 13 d’octubre del 2011, a les 21:18 , Blogger Unknown ha dit...

Laureta!!! Jo ací, i per que encara no han pujat les notes tp puc anar! (tampoc hem feia especial ilusió xo bé)
Un cap de setmana q baixes fem el sopar de graduació v2 i et podras posar el teu traje llarg guapa!!
Anim i un besset!

 
A la/es 13 d’octubre del 2011, a les 21:59 , Blogger Laura Boscà ha dit...

Moltes gràcies Borxeta!! :)
Siiii!! Jo vull fer un soparet en tots, els que s'han graduat i els que no!!! Però nosaltres ehh!! El grup Q!! :)
1 beset molt gran!!!

 
A la/es 14 d’octubre del 2011, a les 21:08 , Anonymous conxin ha dit...

laura: que sapigues que vaig ficar 5 -6 fotos teues en el video!!!!
1º) es la primera que has ficat tu en el blog, pero la de antes que caiguereu,
2º) una que esteu totes a la voreta en tulum
3º) una de paelles que tens en comic
4º) una que tens en blanc y negre que ix amaparo rtuh tu...
5º) una de paelles normal
6º) una que esteu dins del aigua en tulum tots super xula
7º) una de marc y tu pegantse un beset

este es el meu homenatge al teu cost d´oportunitat....te pasare el link del video

 
A la/es 14 d’octubre del 2011, a les 21:38 , Anonymous Luismi ha dit...

Laura !!! tornarem a fer atre sopar, o altra gala si fa falta, no patisques =D
per cert, quan va ixir la foto del bes es va sentir "ooooh" en la sala!! jajaja

 
A la/es 15 d’octubre del 2011, a les 12:48 , Anonymous Pepa ha dit...

Wapetaaaaa!!! q llàstima q no pogueres vindre!!! la veritat es q va estar molt be i menos mal q vas enviar tu fotos pq sinos no haguerem pogut ixir en el video!!jajajaja ara quan vingues un finde farem una festeta d'eixes del grup Q q ens agraden tant!!! una b7!

 

Publica un comentari a l'entrada

Subscriure's a Comentaris del missatge [Atom]

<< Inici