diumenge, 10 d’abril del 2011

Aqui no hay playa..... vaya vaya... =(

No m'he pogut resistir a actualitzar el blog!!!
Si és que no és normal que porte 3 dies estudiant sense eixir de casa.... i que la gent no tinga altra cosa que fer que començar a pujar fotos nadant en la platja!!!! I no sols això, sino els estats de la gent en el tuenti... para matar-vos!!! que si 30 i pico graus, que si primer dia de platja, que si fent-se morenos... Damunt em conecte al msn per a desconectar un poc de l'estudiamenta, estic parlant en Luismi i enseguida em diu: Bueno Laura, ja parlem que me'n vaig a la platja a passar el dia i a fer-me moreno!!

 PERFAVOOR...UN POQUET DE CONSIDERACIÓ!!! QUE ENVEJA...!! =(

I no és que ací no faja bon temps, però entre que he d'estudiar, i que lo més paregut a una platja que hi ha ací és un riu... pues mira... xD

(Esta foto és de les Pasqües passaes quan vam tornar al piso després d'una nit de festa)


Però bueno.. per una altra part estic molt contenta... perquè en 4 dies ja em teniu ahi donant la palissa!!! jijijiji
Perquè el divendres només acabe l'examen de dret... sopareeet de Riviera Maya!! al sandemà espere que ixcam de festa encara que siga per el poble o algo... perquè tinc unes ganesssss!!! que en casa no em pense quedar!!! xD
També espere menjar paelleta en diumenge!! =D
I després ja... Pasqües...!! weee =D  A fer bona cosa de animalaes i a fer-li una visiteta a Padur! Ahh!! i el meu aniversari!!!! 21 tacos jaaa!! :S xo bueno es tindrà que celebrar... i si pot ser en 21 cassalles millor!!! jajaaj que nooo!! xD
I a la setmana següent ja.... Riviera Maya!!! Que espere que quan torne de Riviera Maya a Graz, la gent ja em veja com una espanyola, i no com una polaca que a voltes m'han confundit...=(
Que m'imagine que en lo blanca que sóc, molt morena no em faré...perquè damunt en la meua super cremà del 50.. jeje... però s'intentarà!

Aiiii que ganes que tinc ja d'estar ahi!!! Enserio!!!












TIC-TAC-TIC-TAC.... Ja no queda res!!! :D

1 comentaris:

A la/es 10 d’abril del 2011, a les 19:58 , Anonymous Anònim ha dit...

Jo he dit que anava a "la mar" no a "la platja"!! ¬¬
jajaja..va laura no t´agobies que soles es una semanetaaa!! fins els dijous! un bess ;)

Luismi

 

Publica un comentari a l'entrada

Subscriure's a Comentaris del missatge [Atom]

<< Inici