dilluns, 20 de juny del 2011

Aiiiiiii!! Que m'acabe de donar conter que açò s'acaba!!! :S

Sí, que fort!
Hui estava a classe i he pensat:
-Joder! És la última classe del meu Erasmus!

I ahí ha segut quan m'he donar conter de que açò s'acaba... i que ja no queda res!! :S
És que recorde perfectament el primer dia quan vaig arribar ací, anàvem Borja i jo, tots carregaísims de maletes i coses, però sobretot plens d'ilusió i d'intriga per saber que ens esperaria este any i esta nova experiència per a nosaltres... i pensar ara que han passat 10 mesos... és com que no m'ho crec!
Però que ràpid!!!!!!!
Però sí, he d'anar fent-me la idea que açò pràcticament ja ha acabat, i és que no puc parar de pensar-ho, perquè estem tot el dia fent papeleos, tràmits i històries. Que si anula el contracte del mòbil austriac, que si tanca el compte del banc, que si ves a parlar en el gym per a dir que a partir de juliol ja no estàs, que si compra les caixes per a enviar per correu tot el que no et va a cabre en la maleta, que si firma el contracte d'estudis, el full com a que ja has acabat...puf... I per no parlar dels mil eventos de facebook; despedida de Fulanito, despedida de Benganito....
Vamos, impossible no pensar que queden menys de 2 setmanes!!
Però bueno, al final ja t'acostumes que les coses s'acaben. Al principi quan era més menuda i me n'anava un mes a Irlanda... quan me n'havia d'anar d'allí i tornar a casa sempre m'ho prenia molt mal, però ja poc a poc vas adonan-te que sí, que hi ha coses que acaben, però que segurament venen coses millors, etapes noves, diferents, gent nova que conèixer, llocs nous que descobrir...

I parlant d'acabar... JA HE ACABAT LA CARRERA!!!!!! =D (Realment em falten fer 3 examens d'ací, però són de lliure elecció, axina que lo important ja està!!) Em vaig enterar ahir quan per fí van pujar les notes de dret tributari!! I estàva tan contenta que em van agarrar ganes de plorar i tot!! jeje... Perquè a diferència de la majoria de gent que està d'erasmus, la Universitat que m'ha tocat és super estricta, i jo este any he hagut de treballar un montó, més que els 2 anys en València, m'he esforçat un montó, i he tingut que anar a Espanya a fer 2 examens que no em volien fer ací. I ja no és que només m'alegre d'haver-me gastat quasi 600€ en els vols sols per a fer els examens i haver-los aprobat els dos en un 8, sinó que estic encara més contenta perquè sense haver anat a classe i havent-ho estudiat tot pel meu conter tenint examens ací també he aprobat!!! i he aconseguit acabar la carrera en Juny que era el que jo volia!! =) Aixina poder disfrutar de l'estiuet.


I ara estic super emocionà en el pròxim curs que comence un Master Superior de Diseny Gràfic Publicitari en Madrid!!! Aixina que.. un atre comboi!! jajaja Serà un altra nova experiència per a mi viure en la capi... aixina que ja vos contaré! jeje

Persupost que també tinc ja ganes d'estar per la Platja de Tavernes, que encara que molta gent la critique i diga que és super cutre... Lo que donaria jo per tindre encara que fora un trosset de la Platja de Tavernes ací!!! =)
Tinc ganes ja d'eixir de festa en les meues amigues, eixir de Padur o de Bambu a les 8  del mati, llevar-me els tacons i caminar per voreta mar banyant-nos els peus fins arribar a casa. Aiiiii....que ganetes!!!

10 comentaris:

A la/es 20 de juny del 2011, a les 16:18 , Anonymous Anònim ha dit...

"Persupost que també tinc ja ganes d'estar per la Platja de Tavernes, que encara que molta gent la critique i diga que és super cutre..."

 
A la/es 20 de juny del 2011, a les 17:30 , Anonymous Anònim ha dit...

ajjajjaj enhorabona lauri!!! i m'alegre de q estigues apreciant la platja de tavernes!! jo desde q se q n'hi han pulpos tmb la aprecie mes!! ajajjaja
en realitat jo tmb tinc ganes de estar en vosatros per alli!! pero tenim q anar a atres puestos ehh!! q tampoc podem oblidar q un poquet cutre sí que es!! jijiji

un besito lauri i aprofita els dies q el queden per allii!!!

 
A la/es 20 de juny del 2011, a les 19:31 , Blogger Laura Boscà ha dit...

jajajajajajajjajaajjajajaaja siiiiiiiiii siii!!
Este estiuet ja que no anem fora, x lo menos fem ruteta per la costa d'Espanya, i anem a vore caletes i plages xules!!
que ganetessss!!
( i això dels pulpos??? jajaja)
1 besitooooo xiki!!! =)

 
A la/es 20 de juny del 2011, a les 20:05 , Anonymous maria la empollona ha dit...

buaaaaaaaaaaaaaa tot el món acaba comença etapets noves, te mil plans ke fer etc etc i jo els únics plans ke tink son estar cara el llibreeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee jajajajajaj! espere ke nomes acabe no parem perfavor perfavor perfavooooooooooooooooooooor!!!!!! jajajaja!

 
A la/es 20 de juny del 2011, a les 21:24 , Blogger Laura Boscà ha dit...

jajajajajajaj que risa lo de maria la empollona!! xD
Tu tranki tronka!!! k a partir de juliol ja comence jo a preparar cosetes i a mirar puestos!!! jajaja xD

 
A la/es 20 de juny del 2011, a les 23:24 , Anonymous Anònim ha dit...

Maria, si durant el curs hagueres anat mes dies a clase.....q vol dir aixo de 3 dies 1 hora????

 
A la/es 21 de juny del 2011, a les 20:29 , Anonymous mariaaaa ha dit...

el anonim ke diga ki eeeeeeeeees ke de la cara de dir eixes injurias i calumniaaaaaaaaas!!!!

 
A la/es 21 de juny del 2011, a les 22:12 , Anonymous Laura ha dit...

jajajajajajaajaja....
Ahí maria... demuestra la abogada que llevas dentro! XD

 
A la/es 22 de juny del 2011, a les 15:27 , Anonymous Anònim ha dit...

Soy la voz de la conciencia !! xDDDD

 
A la/es 24 de juny del 2011, a les 18:39 , Anonymous mariaaaa ha dit...

buff...la voz de la conciencia....pues ja haver pogut apareixer antes i evitar este desastre....kina concienca mes mala ke tink!!!

 

Publica un comentari a l'entrada

Subscriure's a Comentaris del missatge [Atom]

<< Inici