divendres, 27 de maig del 2011

Ideal de la muerte...


Buffff.... perquè sempre que he d'anar a Viena a agarrar el vol a València té que passar algo???... Quan no una nevà impressionant que no podia ni arrastrar les maletes de la neu que hi havia, el tren retrassat de la neu que hi havia en les vies, jo tota cagà de pedre el vol, arribar a l'aeroport i  el vol retrassat... i ara està tronant i plovent barbaritats i segons les previsions meteorològiques demà continuarà exactament igual... :(
I realment... a mi em dóna igual el temps que faja...però contant en que per a arribar a l'aeroport de Viena, he de:

1. Eixir de casa mínim a les 6:45 de la vesprà
2. Agarrar el tramvía uns 20-25 minuts fins l'estació de trens de Graz
3. Comprar els bitllets
4. Agarrar el tren hasta Viena (3 hores de tren)
5. En l'estació de trens de Viena esperar un bus que vaja a l'aeroport (si no vols gastar-te un pastó en un taxi)
6. Arribar a l'aeroport tota ostià mitja dormint... i per si no fóra poc...
7. Fer nit en l'aeroport
8. Intentar dins de lo possible controlar les maletes i tot l'equipatge de mà...
9. Posar el despertador a les 5 del matí per si m'adorc, i anar a facturar les maletes.
10. Intentar que no em donen pel cul com sempre en el tema del pes
11. Embarcar...en tot lo que comporta... que si trau el portàtil, llevat les sabates, el cinturó, trau els diners, tira la botella d'aigua, etc...
12. Intentar no dormir-me i esperar en la terminal hasta que ixca el vol a les 6 del matí
13. Arribar a València a les 8:50 de matí i....
14. Posar-me a estudiar Dret Tributari perquè tinc un examen!! YUHUUU!! :D


I no és que em queixe per tindre que fer tot açò...simplement que agrairïa que tot açò fóra un poc més agradable i no arribar a fer nit en l'aeroport tota banyà per l'aigua que cau... i que les 2 maletes grans que vaig a portar més la moxila, etc... no arribaren remullaes també... Perquè la veritat és que més mans per a portar un paraigües... com a que no en tinc.



4 comentaris:

A la/es 27 de maig del 2011, a les 22:21 , Anonymous Anònim ha dit...

Laura.... amanda i jo agarrarem un metro desde l'aeroport, mirateu i axina al menos t'ahorres el tema de l'espera del bus ! jajajajajajjajaja i tu tranqi tronca que coses pijors vas a superar, per exemple arribar a valencia agotà i posarte a estudiar ! :)
Ànim i molta sort !! :D

 
A la/es 27 de maig del 2011, a les 22:47 , Blogger Laura Boscà ha dit...

jajajaja... si.. la veritat és que lo pitjor de tot serà aplegar a València i tindre que posar-me a estudiar... damunt Dret tributari... jajaja (em ric per no plorar)... xD

 
A la/es 28 de maig del 2011, a les 15:19 , Anonymous Anònim ha dit...

jajajajajaj has gastat el blog para defogarte?? jajaja

el meu consell es q si portes mochila te la poses de coixi o el bolso q tingues coses importants i les maletes nugateles a la cama! aixo es lo q em va contar mun tio q fea! jajaja

animo i sort en el exameen!!!

Lidia

 
A la/es 28 de maig del 2011, a les 18:19 , Blogger Laura Boscà ha dit...

JAJAJAJA sii... la veritat és que si!! xD
això m'ha dit ma mare també... que em nugue les maletes en un mocaor al braç o a la cama!! jajaja... peroò bueno que ací en Austria la gent és super honrà... no crec que em furten res (Prou és dir-ho per a que ara hui em furten algo...puuufff)xD
Bueno!! vaig a apagar el PC i a començar la ruta...

 

Publica un comentari a l'entrada

Subscriure's a Comentaris del missatge [Atom]

<< Inici