divendres, 15 d’abril del 2011

Ja ha eixit el spot de Ray-Ban que vam gravar en Agost!! =D


Siii...!! Encara que a les hores que em va cridar ma mare per a dir-m'ho no eren les més indicades (1:30 del matí, sabent que hui tenia un examen a les 8)... el spot de Ray-Ban que vam gravar en la TOMATINA en Agost ja ha eixit!!! jeje

A mi m'agrà molt com ha quedat, espere que a vosaltres també!! =)
M'ha fet molta il·lusió vore'l... perquè van ser moltes hores de gravació, moltes tomacaes que em van pegar, vaig tardar 3 dies en recuperar-me de la picor d'ulls de l'àcid del suc de la tomaca, i sobre dutxarme, quan vaig arribar a casa vaig trobar troços de tomaca en parts del meu cos que mai en la vida pensava que podrien arribar!! ajjaaj



Però en definitiva, m'ho vaig passar SUPER BÉ!!! Va ser una experiència increible, perquè ja fea anys que tenia ganes d'anar a la Tomatina, i el fet de que em cridaren per a anar a gravar, anar, estar rodejà de guardaespaldes ( per a tindre el nostre espai per a gravar), de tindre a gent pendent de tu, de tirar tomaques sense mirament a tot el món, vore les barbaritats que fea la gent, passarmeu de puta mare i damunt cobrar... jajajaja vamos... sense paraules!! =)  jeje

Estos són alguns enllaços on podeu vore el spot:

Bueno, ací deixe algunes fotos de quan vam gravar!







2 comentaris:

A la/es 15 d’abril del 2011, a les 12:17 , Anonymous Anònim ha dit...

jajajaja esta super xulooo!!!! i la xica eixa q ix com a principal es la q era modelo?? xq vayaa... ya podries haver ixit tu de principal :) (mes guapa segur jiji)

pues q fort!!! saps q el poble q trauen al principi no es buñol???? jajaj es el puig!
meu ha dit la meua amiga elena q viu alli i diu q la casa q ix regant la tomaca es de un amic seu! ajja molt fort!!

Lidia Borrell

 
A la/es 15 d’abril del 2011, a les 13:02 , Anonymous marieta marieta marieta la més wapeta ha dit...

jo no vaig ahí ni pagant-me laura...això ja t´ho puc assegurar jajajajajajajajajajaja!!!

 

Publica un comentari a l'entrada

Subscriure's a Comentaris del missatge [Atom]

<< Inici