diumenge, 30 de gener del 2011

Ich habe Prüfungen abgeschlossen!!!!!

Siiii!!!! per fí he acabat examens!!! :D
i ara no sé que fer en tant de temps lliure!!!! jajaja...
Perquè no comence classes fins el 28 de Febrer!! Si esque... la recompensa havia de ser bona! :D

Ara tot són "Goodbye parties" la gent se n'està anant... però prompte vindrà gent nova! Trobaré a faltar sobretot a Mika, un finlandés que vivia a la meua resi (ui... que mal queda dir vivia... pk significa que ja no viu ací.. :(  ) En ell anava a la majoria de classes, i en quasi tots els treballs de grup, i sempre quedavem a la meua habitació a fer deures. La veritat és que he aprés moltes coses d'ell,  per a mi era especial perquè va ser la primera persona que vaig conèixer quan vaig arribar ací, i venia amb mi al curset intensiu d'alemà del principi. Pensava que tenia la meua edat... i quan vaig saber que tenia 27 anys em vaig quedar flipà!!! si pareix un xiquet, ahi super rubio en els ulls blaus! jajaja M'encanta aprendre coses de la gent que conec, i Mika m'ha acostat un poc a la cultura finlandesa, m'ha explicat un montó de coses, i sempre que em veia agobià en algun treball que haviem de presentar, examen o presentació, sempre em deia: Laura, tranquila, anem a conseguir-ho! ;-)

I sobretot em va sorprendre quan el dia abans d'anar-se'n em va tocar a la porta, obric i me'l vec carregat de una espècie de colxó, menjar, coixins..etc... i em va dir; ja que jo me'n vaig, este és el meu regal de despedida!
I no sabeu això lo bé que ve... perquè d'aci 2 setmanetes ja estan Amanda i Bea ací!!! i no sabia com dormiriem.. i ara x lo menos ja tink un colxó i coixins!! jajaja.. jo estava tan contenta... que quan m'ho va dir no vaig poder evitar abraçar-lo i donar-li les gràcies! jajaja.. i després em vaig enrecordar k ell que sempre està diguent que els espanyols som molt propers a la gent i sempre estem que si abraçant-nos, donant-nos 2 besets quan ens vegem...  i que això en Finlandia no es dóna, que alli són més de donar-se la mà i sobretot mantenir les distàncies.


Per cert! ahir vam anar a un poblet que es diu Fröhlentein que ja fa temps que volia anar i encara no havia anat... i és super boniquet!! realment en el poble no hi ha res, però el paisatge, les casetes, el riuet, és super bonico!! a mi em va encantar =)... encara que... també he de dir que al final volia anar-me'n a casa si o si... perquè tenia els dits de les mans i dels peus que pensava que m'anaven a caure a troços!!! Lo més curiós que vaig vore va ser.... una piscina d'estes que s'unflen en un jardi!!! estem locos o que?? ajjaja el jardí nevat i la piscina ahi en mig!


Ah! El dijous també va ser molt graciós que vaig anar a una festa que es dia "Make it summer" i la gent anava en bikini i banyaor.... si..si... i lo millor és que fora de la discoteca estava nevant... xD

Bueno, i ara estic tota emocionà esperant la visita de Bea i Amanda!!! :D
que ganes!! tinc que preparar i planificar bé el viatget per a que vegen moltes coses!! :)  Bueno... per a començar... quan entren a la meua habitació i vegen una cosa que tinc... segur que s'emocionen.. jajaja.. però no vaig a dir que és, hasta que vinguen i ho comproben elles mateixes!! jijiji

I per altra part.... també estic impacient per anar a Berlin!!!! El mateix dia que se'n vagen Amanda i Bea.. anirem juntes a l'aeroport... elles tornaran a Espanya.. i jo me'n aniré a Berlin!! jajaja
Tinc unes ganes... ja fa mil anys que vull anar a Berlin! no sé perquè però sempre m'ha fet molta il·lusió anar i ara que ja sé que tinc els bitllets i que en menys de 3 setmanes estic alli... vamos!!! que waii!! Vull vore i fer tantes coses que no sé si en una setmana tindré prou! xD
El primer dia estaré assoles...però bueno... el segon dia ja m'arriba la bona companyia!!! :)  Ja vos tindré informats... i més que informats perquè pense fer més fotos que mai! jajaajaj.. entre lo que m'agrà a mi fer fotos.. i el temps que fa que vull anar a Berlin.. mare meua.. no vull ni imaginarmeu!!! xD








4 comentaris:

A la/es 30 de gener del 2011, a les 22:11 , Anonymous Anònim ha dit...

Ara a gaudir de les vacances que eres la meua “callejera viajera”!!!!!!!!!

Tot arriba i desprès de l'esforç: Carpe Diem!!!!!!!!!!!

The Queen

 
A la/es 1 de febrer del 2011, a les 15:25 , Anonymous Anònim ha dit...

que guay berliiin!!! ja voras com tencantaaa!!!!
sesta be cuant acabes els examens ehh! ajjajaja
per cert!! ja tinc skype!! cuant vuigau ja puc parlar! jijiji
muaaa

lidia

 
A la/es 1 de febrer del 2011, a les 19:45 , Anonymous Anònim ha dit...

Fica un Skype en la teua vida!!!!!!!!!!!
Es genial!!!!!!!
Si no fora pel Skype, que faríem!!!!!!
Molts B7S. :)
The Q....

 
A la/es 2 de febrer del 2011, a les 1:35 , Blogger Laura Boscà ha dit...

aiiiiii que waii!! perfiiiiii!!
el trio san miguel en skype!! jajaja
pues siii xarrem pronteeee!!! =)
1 bsitooo

 

Publica un comentari a l'entrada

Subscriure's a Comentaris del missatge [Atom]

<< Inici