dimarts, 18 de gener del 2011

ESTEM LOCOS O QUE!!!!!!!??????????????


Açò és INCREIBLE que estiga més agobià i més estressà este any que estic d'erasmus que els 2 anys junts en València!!!!!!!!!!

I si, tink 5 minuts per a actualitzar el blog aixina per lo menos em deshaogue i ja puc continuar estudiant tranquil·la! jajajaja (em ric per no plorar, eh)

Però és que enserio... de qué van???
A part de l'idioma que ho complica tot, si en època d'examens has de fer presentacions, entregar treballs que valen 4 punts, anar a classe i damunt fer examens.... vamos!!!

Ahir vaig fer una presentació i vaig tindre que entregar un treball que valia 4 punts, hui vinc de fer un examen oral d'alemà, demà tinc 3 presentacions i el divendres un examen, i evidentment tots els dies he d'anar a classe (pk aci les classes no paren en època d'examens) per tant, algú em pot explicar d'aon collons trac jo temps per a estudiar!!!??? perquè jo no tinc ni idea!!!!

I no vull pensar setmana que ve, que tinc examen dilluns, dimarts, dimecres (examen més presentacions)........................ buuuuufff!!
Ara qui siga xulo que em diga que la gent d'erasmus està tot l'any tocant-se els ous... que............. KJSHLhslIUÑOfhjscasñkjñaO!!!! xD

Però... la vengaza es un plato que se sirve frio... i x supost ja estic preparant-la... sols em queden 2 setmanes!!! jijijiji Això és lo únic que em motiva... pk sino... ja m'havera agarrat algo!!

Este any m'he enrecordat molt de Sergi, el meu professor de filosofia, psicologia... de l'institut. En realitat sempre m'enrecorde d'ell però este any en especial, i de la frase que comentàvem sempre a classe:
" Els límits del llenguatge són els límits del meu món"


Eixa frase ens va eixir en un examen i haviem d'explicar-la.... I este any és quan més estic adonant-me que realment els límits del llenguatge són els límits del meu món, i que no tenim ni idea de lo limitats que estem... Ara sóc més que conscient.
Sergi sempre ha segut un dels meus professors preferits per molts motius, per ser diferent als demés, per ser original, per ensenyar-me cada dia una cosa nova, per recomanar-me llibres, pel·licules, mètodes anticonceptius, per donar-me bons consells, per fer que sempre tinguera ganes d'anar a classe, i sobretot per no limitar-se a ensenyar el temari de classe i ensenyar-me mil coses  més útils per a la vida. Per tot això, Gràcies :)


Bueno, i ara a seguir estudiant...
com diu la cançó de duncan dhu (esos ojos negros) :
http://www.youtube.com/watch?v=SYWOuySy-oU 

"Pero espera descuida y ya verás, los buenos tiempos volverán,
pero espera descuida que ya vendrán, la lluvia los devolverá"

9 comentaris:

A la/es 18 de gener del 2011, a les 17:15 , Anonymous Anònim ha dit...

ajjajajaj tu tmb tenies ganes de desaogarte no laura??? aso es un asco pero es lo que toca!! lo de buenos tiempos volveran ma animat! ajjajaj
com tire de menos eixos buenos tiempoos...
anim laureta! ja qda menos!
muaaa

lidia

p.d: q guay la fotoo!

 
A la/es 18 de gener del 2011, a les 18:12 , Anonymous JUANI PARDO ALEMANY ha dit...

Anim Laura a mi m´agradava mogolló són de la meua epoca l´any 1985,jo en 15 anys aixó si que és per agarrar-te algo. Va exagerà!!! no tens una altra feina que estudiar xurryyy!!! m´envaig a provarli el traje de fallera a Claudia avuí jijiji... a vorás els cm. de tela que tindrem que traure si és que es pot!!!, el papi fa dos dies que esstá gitat al llit te una grip de aquí tespero en calentura avuí és el segon dia que no va a treballar si que está grave el pobre, menos mal que demanarem no més salud per aquest any per que si no??? ale ja el torne a dir cosetes, estudia,estudia.....

 
A la/es 19 de gener del 2011, a les 15:47 , Anonymous Ausiàs Boscà Gimeno ha dit...

Tata!!! m'estàs llevant les ganes d'anarme'n a ningun llocd'erasmus, perque si tu t'agobies, jo en el teu lloc em suicide!
Yo tinc a Sergi este any en filosofia i sociologia i pa mi les seues clases son tame les que més m'agraden. Bueno, que t'isquen be totsels examens, presentacions etc. i que no t'agarre ningun atac de nervis!!! XD

 
A la/es 19 de gener del 2011, a les 18:33 , Blogger Laura Boscà ha dit...

jajajaja... que va tete!!!
Lo que passa és que la meua universitat és super estricta, però per exemple altra gent que està ací d'erasmus i que van a la univeristat tècnica no estan res agobiat, perquè per no tindre no tenen ni examens!!! puf

Donali records a Sergi de la meua part!! =)
1 beset! =)

 
A la/es 19 de gener del 2011, a les 21:39 , Anonymous Pepa ha dit...

Ànim Laura!!!! que d'açí no res ja estas pegan-te festetes atra volta!!! si tu estas agobià no vull pensar com estaria jo...
muaks!!

 
A la/es 19 de gener del 2011, a les 22:08 , Blogger Laura Boscà ha dit...

Pues si... k ja queda menos xa acabar... puf
i d'aci no res.... RIVIERA MAYAAA!! weee!! :D

 
A la/es 20 de gener del 2011, a les 0:48 , Anonymous marieta marieta marieta la més wapeta ha dit...

reitere: este mes es pitjor que una merda punxà en un palo!

 
A la/es 20 de gener del 2011, a les 14:44 , Anonymous pepa ha dit...

maria para de dir mentires!!!! no eres la més wapeta...

 
A la/es 21 de gener del 2011, a les 0:08 , Anonymous marieta marieta marieta la més wapeta ha dit...

jajajajaajajajaaja!!

es inevitable pepa...

 

Publica un comentari a l'entrada

Subscriure's a Comentaris del missatge [Atom]

<< Inici