divendres, 5 de novembre del 2010

Ja estem en Nadal???

Això pareix! hui anava jo caminant tranquil·lament per Hauptplatz.... i de repent em veig un arbre de nadal de nosequants metros i en mil llumetes ahi plantat! i jo en plan : quue??? però si estem a principis de Novembre!!!
I no és la única cosa, ací ja tots els escaparates són de lo més nadalencs! sols falta la neu! xD però no, jo estic molt contenta de vore tota la ciutat plena de fulles seques a terra i en eixos colors tan característics de la tardor!

Novetats!! La visita de tota la tropa!! :)  que ja n'hi havien ganes de vorevos a tots, abraçarvos, besarvos,  menjar en trellat, fer rutes amunt i avall en el cotxe, fer barbaritats (el pare capella incluit), fer les típiques xarraetes, en resum, tindrevos propet de mi! :)
Fins i tot em vaig alegrar de sentir a Antonio diguent "al final de la carrrreteraa".
I com no, com no podia ser d'un altra manera arreplegar els "souvenirs" de tots els països als que anem! que són les multes que mai falten!
Que com diu Joan:
-Papá, msatros fem col·lecció de països, i tu fas col·lecció de multes!!
Si és que... tindriem que posar-les en tots els albums de fotos... viatge on anem... multa al canto!! Noruega, Austria, Eslovènia...
300 € la broma!

La veritat és que quan els vaig vore aparèixer carregats de trastos, globos i tot... em vaig alegrar un montó! =)
Després Joanet i Claudia ací dormint en mi i fent barbaritats per la nit! Que per cert!!! no sé com es llaveu el cap... però s'haveu acabat els 2 pots de xampú!!!
I com sempre... cada ú a lo seu, que si graffitis, castanyes, mamelles, perrinos... jajajaja

Bueno... que m'ho he passat super bé!! Hem estat en Graz, Salzbugo, Alemanya ( en busca del nido del águila), Croacia, Eslovènia... !!!! Super wai tot!!

Una altra novetat, és que ja estem conectats en els bombers!! és a dir, si a algu li sona l'alarma d'incendis i és falsa alarma (com sempre) hem de pagar 500€!!!! I per a que es feu una idea, va entrar en funcionament el divendres passat, i en una setmana que portem ja ha sonat 3 vegades = 1.500€, la ultima... ara mateixa!! jajaja.. Però vamos, en plan pel·licula ehh, el camió dels bombers, 5 o 6 bombers ahi tots equipats entrant... i tots els de la resi eixint corrents a vore qui és el pobre desgraciat que li toca pagar 500€ ...
Jo per si acàs.... no vaig a cuinar molt, i en cas de que em sone l'alarma d'incendis ja he decidit que vaig a botar-li foc a les cortines (axina no serà una falsa alarma i no tindré que pagar els 500€.... jijij.. tindré que pagar.. però no tant!)
 
Ale, una que se'n va a fer faena... que vamos! estic que me'n ixc! crec que ni en els 2 anys junts estudiant en València he portat totes les asignatures al dia, ni he estudiat tant com estic fent-ho ací..!! Per què serà?? no ho sé... No sé si serà perquè ara estudie el que m'agrà, perque les classes són totalment diferents, per l'ambient, per el temps de merda que fa ací..  o que.. la qüestió és que estic super agust i super contenta de totes les coses que m'estic ensenyant! =)

1 beset a tots...  o.... com diria certa persona:



-HASTA NUNCA!!!! jajaja










4 comentaris:

A la/es 6 de novembre del 2010, a les 0:10 , Blogger Albameanssunrise ha dit...

pero que fotos mes xules les de les fulles!!!

 
A la/es 6 de novembre del 2010, a les 20:26 , Anonymous Anònim ha dit...

quines fotos mes xulees!! ajjaja i q fort lo de la multa!!! ajjajajajajja q mala sort teniu!!!!
lidia!

 
A la/es 15 de novembre del 2010, a les 16:48 , Anonymous Anònim ha dit...

LIDIA MALA SORT!!!! LO QUE TENIM MES SORT QUE SORT DONS SI ENS PILLEN EN CADA PAIS VEREN SEGUT 300 EURAKOS PER 3 PAISOS, AUSTRIA, ESLOVENIA I CROACIA, ENCARA PODEM DONAR-MOS UN CANTO EN LES DENTS JEJE...
"QUE NOS QUITEN LA BAILAO" " LO QUE VA DAVANT VA DAVANT " LO IMPORTANT ES QUE LAURA I NOSALTRES VAREM ESTAR EIXOS DIES DE LUXE EN EL PAPA OSO CUIDAN-MOS EN BONS MENJARETS DE CALITAT!!! VAREN VORE UN MONTÓ DE CIUTATS, TOTES MOLT BONIQUES.
GRÀCIES LAURA PER AGUANTAR A LES PESADILLES DELS TEUS GERMANS JO DE LUXE EN EL HOTEL!!!!
JA XARREM.....
BESETS JA NEVÀ O KE!!!??

 
A la/es 15 de novembre del 2010, a les 19:08 , Blogger Laura Boscà ha dit...

Nooo encara no neva!!!! jajaja
està fent uns dies super bons!!!! =)
i menos mal que no neva, perquè vam tindre una sort en Budapest en el dia tan bò que va eixir!! =)
a vore si actualitze i vos parle de Budapest!!

 

Publica un comentari a l'entrada

Subscriure's a Comentaris del missatge [Atom]

<< Inici