dimarts, 16 de novembre del 2010

7 hores de conversa amb un grec de camí a Budapest

Sí, este finde he conegut Budapest. Havíem fet un grup de 13 persones de la resi, i cap allí que vam anar. Bueno, tots van eixir a les 8 del mati per a aprofitar el dia, però com que jo tenia classe fins les 2 (i no me la puc botar perquè sinó me la donen de baixa), anava a anar jo assoles a Budapest. Vaig estar tots els dies pensant en plan "mare meua, en lo patosa que soc jo... 7 hores de viatge i en 3 trasbordos inclosos, en tren, bus etc.. segur que em perc... "
 Però bueno, que per a res això em va fer pedre les ganes d'anar! Però la meua sorpesa va ser que la nit abans d'anar-me'n, a la 1 del mati concretament, algú va tocar a la porta, vaig obrir i era Dimitrious, un grec que la veritat és que coneixia de veure'l per la resi, però que vamos de "hola i adéu". I la meua sorpresa va ser que em va dir: Laura, no em fa gens de gràcia que vages sola a Budapest, perquè són moltes hores, molts transbordos, arribaràs allí de nit, axina que jo m'esperaré a quan ixca el teu tren i t'acompanyaré"
I jo em vaig quedar FLIPÀ... pensant... mare meua.. que fort que una persona que no em coneix de res faja açò per mi, vamos que no sabia ni com donar-li les gràcies al xic! :)

Total que al sandemà ens vam dirigir els 2 cap a Budapest, quina va ser la meua sorpresa quan vam començar a parlar de tot un poc i em vaig adonar que eixe xic sabia molt més que molta gent que conec d'Espanya, i direu : i què te que vore que siga d'Espanya o no?
Explique, vam parlar de temes com la política en Espanya, ell sabia que antes governava Aznar, ara Zapatero, de la crisi, de la construcció a Espanya, de la guerra d'Irak, d'Alkaeda, de costums a Espanya i  Grècia, de l'educació, de la ETA, de si Espanya abans era musulmana, de Jaume I quan va conquerir València....... vamos... jo estava flipà no, lo següent, i pensant; que fort que esta conversació no la puga tindre en gent que conec d'Espanya i que l'estiga mantenint amb un grec.
Ara també em vaig sentir mal de pensar, en tot lo que sap este xic d'Espanya i lo poc que sé jo de Grècia...
I no sé, cada vegada tinc més curiositat per saber coses d'altres països, perquè cada vegada m'estic donant més compte de lo poc que sé...  Em crida molt l'atenció sobretot Korea i vull començar a llegir coses perquè m'estic adonant de la poca idea que tinc de la situació actual en Korea. I per no dir que no tenia ni idea de que Budapest eren 2 ciutats : Buda i Pest...
Aii.. quantes coses que no sé i que m'agradaria saber!!

Continuant amb Budapest, quan vam arribar al hostal... :S  L'hostal era tipo una casa abandonà i teniem sols un wc i una dutxa per a les 13 persones que erem, que per cert la dutxa no tenia cortines ni res, i vamos.. que el wc quedava guapet quan algú s'acabava de dutxar.. Axina que si he pogut sobreviure a això ja... puc estar en qualsevol hostal. xD

I sobre la ciutat puc dir que M'HA ENCANTAT!!! En lo que porte d'Erasmus i de ciutats visitades este any, és la ciutat que més m'ha agradat!!! Sobretot Buda! Ara... no he pogut visitar tot lo que volia...sobretot les termes de Budapest,  el Parlament que sols el vaig vore de nit i moltes coses més.. aixna que.. JA TINC EXCUSA PER A TORNAR!!!! :DDamunt va eixir super bon temps i vamos.. va ser increible, que ciutat més bonica. Vam pujar a una muntanya des d'on es vea tota la ciutat i era una preciositat. :) Ara... jo anava dormint-me per tots els costats perquè estava super cansà, em vaig dormir en llocs com el restaurant, el McDonald's, l'estació de trens de Budapest...etc... jejeje



















I ara.. a seguir amb la rutina.. que la setmana que ve tinc 3 presentacions...

6 comentaris:

A la/es 16 de novembre del 2010, a les 23:30 , Blogger Nacho ha dit...

que buena idea lo del Blog este para que la gente vea la vida erasmus ;)
Vuelve a Budapest, aunque sólo sea para ir a las termas, es una pasada ;)
Nacho no t´anganyes

 
A la/es 17 de novembre del 2010, a les 17:04 , Anonymous maria mapaspa ha dit...

que envidiaaaaaaa (però de la sana eeeeeh)!!!!!!

bueno per cert he vist les teues fotos tocant el violí...i crek ke la teua pràctica en el meu cello el va sevir de poc eeeh Laura!!!!! ja tinc unes cuantes coses que corregir-te per a quan el vega jajajajajajajajjaa!!!!

 
A la/es 18 de novembre del 2010, a les 0:09 , Anonymous Anònim ha dit...

alaaa q fort que hages anat a budapest!!! mun pare i ma mare sen van este pont!! i q fort q van per segona volta i jo en casa... :( q enveja em doneu!!
ah! i q fort lo del grec!!

Lidia Borrell

 
A la/es 19 de novembre del 2010, a les 13:59 , Blogger Laura Boscà ha dit...

Siii a Budapest tinc que tornar si o si!!

I Maria no te la flipes, que ja saps de qui t'has ensenyat tu a tocar el cello... (Encara que el falta un poquet de practica encara... però bueno) xD

Ale Lidia, pues apunta pròxim destí ja! jajaja... a mi de totes les ciutats que he vist este any és la que més m'ha agradat!! Encara que diuen que Praga també està una flipà! el pròxim semestre aniré a Praga! a vore si convensem a Maria xa que se'n vaja alli d'Erasmus! jajaja

 
A la/es 19 de novembre del 2010, a les 19:40 , Anonymous marieta marieta marieta la més wapeta ha dit...

eeeeh pues praga es una de les meues primers opcions...aixina ke no descarte gens anara pa allí jijijijijijijijiji!!!!

 
A la/es 20 de novembre del 2010, a les 12:13 , Anonymous Anònim ha dit...

jajajajajaj sisiii!!! praga mos pareix be maria!!!

lidia!

 

Publica un comentari a l'entrada

Subscriure's a Comentaris del missatge [Atom]

<< Inici