diumenge, 12 de setembre del 2010

Hello World! The first day in Graz!

Hola món!

Som Laura i Borja i hem creat un blog per a contar la nostra experiència d'eramus! L'ideea és que qualsevol que vuiga saber com ens va, apart de posar-se directament en contacte amb nosaltres, puga vore el blog!

Per mi (Borja) es la primera volta que ixc de casa (tant de temps) i la veritat es que tinc moltes ganes de gaudir d'aquesta experiencia al máxim. espere que vos agrade el blog, i no dubteu en comentar qualsevol cosa, que ja sabeu, que quan estas llunt del teus, cualsevol comentari, per xicotet que siga, te fa molta més iluisió!

Bueno, hola a tots també (Laura)!! Estic ací que crec que encara no m'he fet a la idea de que estic d'ersmus... supose que poc a poc ja aniré sent conscient d'on m'he clavat!! Com no podia ser d'un altra manera en lo desastre i despistà que soc..pues no em vaig fer lo del mentor (k és una persona que t'ajuda en tot el que fa falta i va a arreplegar les claus de la teua residència si fa falta),  i evidentment hem arribat en dissabte i no he pogut anar a la residència perquè no tinc la clau i la oficina no obri fins el dilluns... vamos que estic aci d'okupa en casa borxeta ja 2 dies. Però vamos.. que jo super contenta, les habitacions són enormes i el xic austriac que viu ací és super bé! =) La primera nit he dormit super bé! =) en un poquet de fred al principi...però bueno.. després en el edredó i una manta damunt i arreando! 


Varem arribar ahir a Vienna i despres agafarem un tren cap a Graz. Sobre les 21.30h arribarem a l'estació de Graz (Gra OHB) on ja estava esperant-nos el company de pis de Borja Johan. Després vam arribar a casa vam estar de xarraeta en el sofà començant a practica anglés ( que ja estava prou oblidat)... xo vamos que estem posant-nos al dia ràpidament! Fins i tot ens hem comprat una llibreteta i estem apuntant paraules en alemà! ( a vorem lo que dura) jajaja...
A mi personalment la ciutat M'ENCANTAAAAAAAAAAAA!!! les tendes són lo màxim!! hui anava embobà mirantles.. (i això k era x fora, perquè hui és diumenge i està casi tot tancat) però por tinc de pillar-les un dia que estiguen obertes... vamos!! enserioo que xules! hem anat a un edifici que és com una galeria d'art i n'hi ha una tenda dins.. que els llibres estan una flipà d'eixos que m'agraen a mi en un montó de dibuixos d'art ... i llibres super originals que... me'ls havera comprat tots la pega és que estan en alemà! (xo no m'he comprat ningun)... primer n'hi ha que anar mirant-ho tot i no precipitar-nos! jajaja... ke després passa lo que passa!! xD bueno, i venien un montó de coses super xules, jo m'he comprat una llibreteta en forma de passaport! =) i ahi estic apuntant les paraules en alemà. 

En resum, la nostra primera impresió ha segut molt bona, la ciutat és molt bonica, en molts parcs, la universitat també té uns edificis que ens han agradat molt, ah!  x cert! hem anat a una discoteca subterrània!!! que quan vingau a fer-nos una visiteta ja us portarem! =)
La veritat és que comencem el erasmus amb molta il·lusió d'aprendre noves coses, coneixer gent, aprendre noves costums, cultures, viatjar, experimentar.... en definitiva.... tenim unes ganes terribles de viure l'experiència (k per cert pinta molt bé)

Demà per a començar tenim una cita en la coordinadora del curs d'alemà i tenim que anar a la seua oficina a les 8:30 a demostrar-li el nostre nivell d'alemà.... (ejem...ejemm....) axina k ja us contarem que tal ha anat! jajaa.. encara que m'ho puc imaginar! xD

Avui ens ha eixit un dia quasi perfecte (20ºC i sol quasi tot el dia!) i ens hem pegat un tomb per els llocs més significatius de Graz. Jo (Borja) ja tinc móbil austriac i el company de pis ens ha conseguit un parell de bicis aixina q en breu començarem a anar per tot Graz motoritzats! (o practicament!jeje) La residencia de Laura esta super xula (al menys per fora!) pero una miqueta llunt de m'ha casa (25min caminant). Anavem a anar a fer-se algo amb uns espanyols, pero ens ha pegat la gossera i estem a casa.. encara que crec qixirem ara a pegar una volta.

Bo, anem a posar un parell de fotografies i tanque'm  aço que tenim ganes de voreu tot i poc de temps!

Un bes molt gran a tots i gràcies per llegir-ho i per comentar ;)

10 comentaris:

A la/es 12 de setembre del 2010, a les 23:47 , Blogger Unknown ha dit...

Enhorabona per el Blog. Disfruteu de l'experencia, pero nosaltres també disfrutarem llegint lo que feu, penseu, etccc, i pareixera que estem en vosaltres.
Molts B7ts per a Borja i Laura.
Aquest Blog sera un exit!!!!!!!!!!!!

Merche

 
A la/es 13 de setembre del 2010, a les 0:29 , Anonymous maria pastor ha dit...

tercer intento:
m´encantaaaaaaa la idea del blog, més ke res per tot lo que t´ahorraràs en contar les coses unes coranta mil voltes laura jajajajaj!
bueno disfruteu tot el ke pugueu i més i espere ke aneu actualitzant durant tot el temps, i la cosa no es quede en "un mero proyecto"!!!!
un beset ben gran!
muaaaaaaaaaaaaaa!

 
A la/es 13 de setembre del 2010, a les 0:34 , Anonymous Anònim ha dit...

al final si que eu fet el blog eh!! jajaja que wai!! jo anire llegintvos! ja esteu en favoritos en el meu ordenador!! jiji
disfruteu molt!!
muaaaa

Lidia Borrell!

 
A la/es 13 de setembre del 2010, a les 3:42 , Anonymous Anònim ha dit...

me alegro mucho por los dos, aunque conociéndonos no tenía ninguna duda de que os adaptarais a la perfección :)
muy buena la idea del chisme este!!

1 saludo

QUIQUE.

 
A la/es 13 de setembre del 2010, a les 10:46 , Anonymous JUANI PARDO ALEMANY ha dit...

Xiquets ens fareu fer de tot skype, ara bloq sou de por, no fa falta que treballe, factures per fer, certificats, apunts etc...que be seu pasare-hu sou el duo perfecte.
M´agrada molt el cuadro de dalt del sofa son el beattles no?? passant per el paso cebra!! tant famos de N.York.
Be xurrysssssssssss sou la canya ja niré mirant tot el que posse-hu per açi!!!!!!!
Ju@ni P@rdo Alem@ny.
RECORDA LA VIDA SON-----YUJUUUUUUUUUU!!!!!!!!!!
EL VULLCCCCCCCCC MOLTISSSSSSSSSSIIIIIIIIMMM VOLDRIA ARA ESTAR EN LA TEUA PELL JEJEJ ARA SI DEWWWWWWW!!!!!

 
A la/es 13 de setembre del 2010, a les 10:48 , Anonymous Anònim ha dit...

M'encanta l'ideaa!
espere que disfruteu molt molt d'aquesta experiencia xq es alucinant:)
borxiiiii ves mirant e informant-me dels avions per a aplegar fins allii!!

ana juann!

 
A la/es 13 de setembre del 2010, a les 13:34 , Anonymous Anònim ha dit...

borxx ens detallaras TOTES les xperiencies???jajajajaja :)
disfruteuuu parellaaaaaa, ja anire cotillexant-vos!!
amp*

 
A la/es 13 de setembre del 2010, a les 14:21 , Anonymous Luismi ha dit...

per si no teniem prou en el facebook i el tuenti...ara aplega aço !!! jajaja
me´l fique en favoritos, cada dia intentare contar-vos algo !!

 
A la/es 14 de setembre del 2010, a les 14:53 , Anonymous Erica!!!!! ha dit...

Hola als dos!!!!!!!!!!!!!! veig que açó del blog a agradat molt a la gent,jejejej, i la veritat que esta molt bé, m'encanta vore lo be que esteu, i intentare entrar sempre que puga a llegir un fantàstic dia de Borxeta o Laura en AUSTRIA!!!! jejejeje
Nosaltres també vos anirem contant tot el que passa per els Tarongers, encara que segur no serà tant emocionant com el que viure-ho vosaltres,
wno molts bessos desde València!!!!!!!!!!!!!

 
A la/es 26 de setembre del 2010, a les 11:58 , Blogger Juan Jose Bosca Gandia ha dit...

h

 

Publica un comentari a l'entrada

Subscriure's a Comentaris del missatge [Atom]

<< Inici